5 způsobů, jak můžete zlepšit práci v HR oddělení

Nejste spokojeni s procesy ve svém oddělení lidských zdrojů? Jsou Vaši pracovníci HR oddělení zahlceni papíry? Zatěžuje je práce s papírovými dokumenty? Máte potíže s duplicitami či zabezpečením citlivých informací?

5 způsobů, jak můžete zlepšit práci v HR oddělení

Průzkum provedený společností M-Files ukázal, že papírové procesy stále představují velkou zátěž pro mnoho společností. 81 % dotázaných přiznalo, že tisknou alespoň jeden dokument denně, přičemž 55% organizací stále používá manuální, papírové procesy pro podepisování a schvalování dokumentů.

Personální oddělení spravuje navíc citlivá data, jako jsou záznamy o zaměstnancích, podrobnosti o platech či stížnosti. Část dokumentů musí být po určitou dobu skladována. HR oddělení se tak potýkají s problémy kolem „papírových procesů“ snad více, než jakákoliv jiná část firmy.

Přinášíme Vám dokument, který se zaměřuje na 5 nejčastějších způsobů, jak může oddělení lidských zdrojů snížit svou závislost na papírových procesech, ušetřit spoustu času, lépe spravovat informace a pracovat efektivněji.

DOKUMENT ZDARMA KE STAŽENÍ ZDE