M-Files DMS

Spolehlivý a bezpečný dokument management systém

M-Files – tak by měl Document Management System vypadat: jednoduchý na použití, výkonný, bezpečný.

Zjednodušte správu dokumentů s M-Files DMS

Vylepšete firemní procesy, zvyšte opětovnou použitelnost informací, odstraňte duplicity, mějte bezpečnou kontrolu nad obsahem, předcházejte konfliktům a ztrátě dat – to vše v jediném dokument management řešení integrovaném s průzkumníkem Windows. Zapomeňte na drahé a matoucí programy – společně s M-Files.

Proč si pořídit právě M-Files? Máme pro Vás 10 důvodů – podívejte se na naši infografiku!

Klíčové funkce a přínosy

M-Files má vše, co potřebujete pro správu dokumentů, v jediném systému. Stáhněte si zkušební verzi již dnes a uvidíte všechny výhody naživo.

Hlavní funkce:

  • Rychlé hledání – „full textové“ vyhledávání v obsahu dokumentu i metadatech
  • Bezpečnost, metadaty řízená přístupová práva uživatelů
  • Správa verzí dokumentu
  • Workflow s e-mailovou notifikací
  • Offline použití a vzdálený/mobilní přístup
  • Podpora skenovaných dokumentů a emailové komunikace
  • Webové rozhraní
  • Robustní rozhraní pro připojení do externích databází, jako např. enterprise CRM nebo ERP řešení
  • Rozsáhlé API rozhraní a široké možnosti psaní skriptů

Více o funkcích M-Files se dozvíte ZDE. 

„Sedne“ k vašemu stylu práce – nepotřebuje složité školení

M-Files je integrován do aplikace Windows a podporuje všechny ostatní Windows aplikace, takže každý kdo pracuje s Windows se se systémem ihned sblíží. Nemusíte si dělat starosti s potřebou složitého zaškolení nebo odporem uživatelů. M-Files poskytuje velice příjemné uživatelské prostředí.

Podporuje všechny aplikace a běžné typy souborů

M-Files podporuje doslova všechny Windows aplikace. Jednoduše použijete standardní funkce uložit nebo otevřít, bez ohledu na to, zda úložiště M-Files pracuje v režimu Cloud nebo „On-Premise“. Ovládání je stejné. Každý typ souborů je podporován, včetně Word dokumentů, Excel tabulek, PowerPoint prezentací, PDF souborů, Emailů, CAD souborů, Quickbooks souborů, obrázků a dalších.

Už žádné matoucí a chaotické složky

Také se vaši zaměstnanci často ptají: „Mám tu nabídku uložit do obchodní složky nebo do složky zákazníka?“. „Kam uložil marketing poslední prezentaci?“. Pokud ano, M-Files Vám usnadní život, protože vás zbaví chaosu nezvládnutelných složek. Jednoduše vložíte dokument do úložiště M-Files a otevřete z úložiště – kdykoli. Můžete zobrazit dokumenty podle značek, metadat či pohledů, jako třeba všechny faktury seřazené podle měsíce, nabídky seřazené podle zákazníka, nebo všechny soubory vztahující se k zákazníkovi/projektu – je to dynamické a rychlé.

Shoda s předpisy

M-Files splňují širokou škálu předpisů, včetně:

  • ISO 9000/9001 a GMP ve výrobě
  • Regulace jako FDA 21 CFR Part 11 a EU GMP Annex 11 pro zdravotnická zařízení a zdravotnické organizace
  • HIPAA a související požadavky na soukromí v oblasti zdravotnictví
  • Sarbanes-Oxley v oblasti účetnictví a finančních služeb