Spolehlivý a bezpečný dokument management systém
M-Files – tak by měl Document Management System vypadat: jednoduchý na použití, výkonný, bezpečný.
Zjednodušte správu dokumentů s M-Files DMS
Vylepšete firemní procesy, zvyšte opětovnou použitelnost informací, odstraňte duplicity, mějte bezpečnou kontrolu nad obsahem, předcházejte konfliktům a ztrátě dat – to vše v jediném dokument management řešení integrovaném s průzkumníkem Windows. Zapomeňte na drahé a matoucí programy – společně s M-Files.
Proč si pořídit právě M-Files? Máme pro Vás 10 důvodů – podívejte se na naši infografiku!
Klíčové funkce a přínosy
M-Files má vše, co potřebujete pro správu dokumentů, v jediném systému. Stáhněte si zkušební verzi již dnes a uvidíte všechny výhody naživo.
Hlavní funkce:
- Rychlé hledání – „full textové“ vyhledávání v obsahu dokumentu i metadatech
- Bezpečnost, metadaty řízená přístupová práva uživatelů
- Správa verzí dokumentu
- Workflow s e-mailovou notifikací
- Offline použití a vzdálený/mobilní přístup
- Podpora skenovaných dokumentů a emailové komunikace
- Webové rozhraní
- Robustní rozhraní pro připojení do externích databází, jako např. enterprise CRM nebo ERP řešení
- Rozsáhlé API rozhraní a široké možnosti psaní skriptů
„Sedne“ k vašemu stylu práce – nepotřebuje složité školení
M-Files je integrován do aplikace Windows a podporuje všechny ostatní Windows aplikace, takže každý kdo pracuje s Windows se se systémem ihned sblíží. Nemusíte si dělat starosti s potřebou složitého zaškolení nebo odporem uživatelů. M-Files poskytuje velice příjemné uživatelské prostředí.
Podporuje všechny aplikace a běžné typy souborů
M-Files podporuje doslova všechny Windows aplikace. Jednoduše použijete standardní funkce uložit nebo otevřít, bez ohledu na to, zda úložiště M-Files pracuje v režimu Cloud nebo „On-Premise“. Ovládání je stejné. Každý typ souborů je podporován, včetně Word dokumentů, Excel tabulek, PowerPoint prezentací, PDF souborů, Emailů, CAD souborů, Quickbooks souborů, obrázků a dalších.
Už žádné matoucí a chaotické složky
Také se vaši zaměstnanci často ptají: „Mám tu nabídku uložit do obchodní složky nebo do složky zákazníka?“. „Kam uložil marketing poslední prezentaci?“. Pokud ano, M-Files Vám usnadní život, protože vás zbaví chaosu nezvládnutelných složek. Jednoduše vložíte dokument do úložiště M-Files a otevřete z úložiště – kdykoli. Můžete zobrazit dokumenty podle značek, metadat či pohledů, jako třeba všechny faktury seřazené podle měsíce, nabídky seřazené podle zákazníka, nebo všechny soubory vztahující se k zákazníkovi/projektu – je to dynamické a rychlé.
Shoda s předpisy
M-Files splňují širokou škálu předpisů, včetně:
- ISO 9000/9001 a GMP ve výrobě
- Regulace jako FDA 21 CFR Part 11 a EU GMP Annex 11 pro zdravotnická zařízení a zdravotnické organizace
- HIPAA a související požadavky na soukromí v oblasti zdravotnictví
- Sarbanes-Oxley v oblasti účetnictví a finančních služeb