M-Files jako on-premise, v Cloudu nebo obě verze současně?

Jednoduše bezpečný systém správy dokumentů založený na Cloudu

Spravujte Vaše firemní dokumenty bez nutných investic do serverů, instalací a údržby IT infrastruktury – zjednodušte přístup k dokumentům odkudkoli, včetně mobilních zařízení.

Hledání dokumentů, znovuvytváření ztracených dat nebo používání nesprávných verzí dokumentu plýtvá časem vašich zaměstnanců. S pomocí Cloud verze M-Files můžete ušetřit až 16% času vašich zaměstnanců. Označte Vaše dokumenty tagy a uložte do M-Files úložiště. Automaticky budou uloženy v Cloudu a dostupné komukoli s povolením přístupu, ať se nachází kdekoli.

Více o řešení DMS in Cloud ZDE.

Hlavní funkce a výhody

Kombinací intuitivního a snadno zvládnutelného rozhraní Windows s Cloud úložištěm se stává M-Files nejlepší cestou k spolehlivé správě dokumentů. Zajistěte pro Váš podnik tyto hlavní funkce správy dokumentů:

  • organizace vašich dokumentů podle metatad nebo tagů
  • okamžité nalezení dokumentů – už žádné plýtvání časem při hledání správné verze dokumentu ve složkách
  • zabezpečení Vašich dokumentů přístupovými právy, podpisy nebo certifikáty
  • je to snadné, pokud znáte prostředí Windows
  • nasazení ve Windows Azure bez zbytečných nákladů navíc
  • skenování a uložení dokumentu rovnou do cloudu z vašeho skeneru nebo z vaší aplikace včetně emailu

Automatická historie verzí

M-Files sleduje historii verzí kdykoli se dokument mění a pamatuje si změny od vzniku dokumentu až do jeho finální verze. Toto je důležitá funkce zejména pro soulad s předpisy ve farmaceutickém a biologickém výzkumu, výrobě nebo finančních službách. Průběžně lze vyvolat jakoukoli verzi a porovnat změny. Na velikosti dokumentu nezáleží, ukládané jsou pouze změny oproti předchozím verzím. Tím M-Files šetří prostor úložiště a zrychluje vyhledávání správných verzí dokumentů

Podpora všech aplikací a dokumentů

M-Files Cloud úložiště se tváří jako běžný disk, takže podporuje doslova každou aplikaci Windows. Jednoduše použijete funkci uložit nebo otevřít a je to. Jakýkoli typ dokumentů je podporován, včetně Word dokumentů, Excel tabulek, PowerPoint prezentací, PDF souborů, emailů, CAD souborů, obrázků a dalších.

Rychlé hledávání

Zaměstnanci mohou ztratit až 20% času hledáním správných verzí dokumentů. Jeden z hlavních přínosů M-Files Cloud úložiště je právě možnost ušetřit až 16% času při vyhledávání dokumentů. Jakmile jednou uložíte dokument do úložiště a označíte jej tagy, kdykoli potom stačí napsat tento tag nebo slovo z obsahu dokumentu a M-Files okamžitě vyhledá příslušný dokument.