Zpracování faktur bez zpoždění a nesrovnalostí

V rámci procesu zpracování faktur musí každá firma identifikovat jak osoby, které mají přezkoumat konkrétní daňový doklad, tak ty, které fakturu jako poslední přezkoumaly. Zároveň je nutné vědět, v jaké fázi schvalovacího procesu se doklad právě nachází.
V mnoha společnostech jsou tyto procesy natolik složité, že dochází ke zpožděným platbám a dodavatelé nejsou spokojeni.

Existuje však lepší, jednodušší a spolehlivější přístup k procesování faktur.

Zpracování faktur bez potíží

Tím, že veškeré faktury jsou umístěny v centrálním úložišti, které využívá inteligentní funkce workflow, mohou společnosti výrazně zefektivnit jejich zpracování faktur, a to i v případě, že ve společnosti pravidelně dochází ke změnám v organizační struktuře a každý účastník procesu má své vlastní specifické požadavky na úložiště.

Více o efektivním zpracování faktur v našem videu ZDE.